Borde färga håret och raka mina ben.

Kul saker jag har inplanerade. 
 
*Imorgon ska jag och Frida ha picknick hela kvällen med öl och cider. 
*På lördag och söndag ska jag eventuellt till Lundakarnivalen.
*På måndag ska jag plugga hela dagen med Amanda (okej inte så kul kanske men kul att plugga med en kompis iallafall) 
*Om två veckor kommer Anna hem. 
*Om fyra veckor kommer Helena hem.
*Om ca sex veckor är det Bråvalla.
*Om ca åtta veckor flyttar jag hemifrån. 
*Om ca åtta och en halv vecka åker jag på tågluff. 
 
Massa kul saker alltså. Nästan lite som att jag förtjänar att ha tråkigt idag för att väga upp för det roliga. Nu ska jag anstränga mig och plugga/träna (eller ja, båda sakerna måste jag göra)
 
Puss och kram! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0