Though we may be too young

Jag har bladlöss under naglarna från att desperat försökt rädda min växt, mitt rum är yber stökigt och badrummet stinker av något himla avloppsfel. Men det gör inget. Jag kände lyckorusningar i kroppen idag när jag gick hem från att ha hämtat pojkarna. Jag dansade medans jag plockade ut ur diskmaskinen till låten "things will never be the same". Jag hade världens mysigaste morgon och det gör ont för att så mycket är så himla fint. 
Jag snackade med Anna via skype för någon timme sen och jag messade med Melissa innan dag med. Det känns så bra att man kan ha daglig kontakt även fast man är 100 mil ifrån varandra. 
Idag är en så himla bra dag. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0