Only the young

Idag hade jag en högst spännande dag. Jag vaknade vid nio och färgade håret. Sen vid elva bestämde jag mig för att gå ut och gå. Jag gick till Gustav och fortsatte sedan vidare ner mot Caroli. På Caroli tittade jag på en utställning om Malmö för några hundra år sen, lyssnade även på en historia om en "häxa" kallad Johanna. Sedan gick jag från Caroli till Entre där jag köpte "Dödgrävarens dotter" på akademibokhandeln. Därifrån begav jag mig sedan mot triangeln där jag gick in på mcdonalds för att äta pommes frites och titta på Eva och Adam-serien. Klockan tre kom Mimmi och vi fikade och tittade i affärer. Klockan fem träffade vi Malin på Esprsso House och vi fikade igen. 
Jag är otroligt imponerad över min produktivitet denna dag. Otroligt. 
Här är lite bilder från dan.




Nästa vecka, alternativt redan i helgen, lovar jag att söka jobb. Nu får det vara slut på detta, även om det är trevligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0