Jag spelar utan insatts här

Vet inte riktigt vad jag ska skriva egentligen. Jag vet inte vad som händer just nu eller vad som händer nästa vecka. Jag oroar ihjäl mig över i princip allting men inners inne vet jag ju att livet kommer ordna sig tillslut även om det är lite mycket just nu.
Lite mycket, även om jag inte gör nånting.
Imorgon ska jag iallafall träffa Anna och så ska jag jobba, sen ska jag träffa Melissa lite kort på fredagen och sedan ska jag ut på fredagskväll. Kanske ska jag även jobba på torsdag. Hmm.
Köpte en fin väska idag också, för bara 40kr. Det kändes bra! Träffade även Frida och Melissa och det var såklart kul.
Ja det var allt. Nu ska jag titta på twin peaks alternativt sova. Sova tror jag det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0