ambivalent (ibland) gentemot livet

Hej!
Jag har det helt okej här i mitt liv och här kommer en liten lista på saker som händer:
 
Jag är för lat för att söka jobb men har blivit hushållerska här hemma så mamma tycker ändå det är okej.
Jag längtar tills den 11 december eftersom man får reda på vilka högskola man kommit in på då, fast längtar ändå inte alls dit.
Jag dricker mycket te nuförtiden, ganska mycket te iallafall, eftersom det passar när det är november.
Jag är jättekär och det är kul för att hon är kär i mig med.
Jag skriver mycket dagbok igen.
Jag lyssnar på Daniel Adam Rays låt "Där regnbågen tar slut" den passar lite till mitt liv på något väldigt konstigt sätt.
 
Så. Eftersom jag inte gör så mycket annat än hänger runt och myser och städar och hämtar barn så finns det inte så mycket mer att skriva. 
Pussar och kramar!!!!
 

Kommentarer
Postat av: anna

jag saknar dig <3

2013-11-22 @ 17:01:13
URL: http://annamcivor.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0