Typ det bästa jag sett för sången i slutet är fantastiskt kul.

Se så ni ser sången, för det är de bästa!!!!
 
Annars lever jag livet. Jag har visserligen vart sjuk tisdag onsdag torsdag och sen egentligen fredag och lite lördag, men nu är jag iallafall helt frisk. 
Jag har fyllt 19 också. Det känns bra. Och det är kul. Det är ju som sagt, tror jag sagt det innan, en mellanålder så man slipper livskrisar pga ålder. 
 
Nu kommer snart mormor hit så jag ska städa. Plus att jag försöker förtränga att jag ens har en dator. Projektrapporten ska nämligen vara klar nu i nästa vecka och jag har, ja, jag vill inte säga att jag inte har börjat men jag har inte riktigt börjat. 
 
Kyss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0