Utanför det som känns

Har kommit in i en osocial svacka och känner mest för att varken prata eller umgås med nån.
Ska försöka bättra mig. 
Jag har spenderat hela dagen med min syster och Timbe. Jag har sett på bio och på misfits och på musikvideos med Taylor Swift. 
Vet inte vad jag gör egentligen. Hatar att skolan ska börja, önskar jag hade tagit studenten nu. 
Men jajaja. Ett halvår kvar. Och då kommer jag ju ändå inte veta ett skit om vad jag ska göra. 
Nä. På måndag börjar skolan och det ska bli bra. Behöver kastas ut i den verkliga världen igen. 

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Looooove yoooouuuuu det blir kul när skolan börjar igen <3<3<3

2013-01-02 @ 23:32:33
URL: http://www.mimminea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0