Take on me

Jag har haft min första utekväll i Göteborg. Jag var med min kompis och vi gick till en bar som hette "bar himmel" man satt då utomhus, under bar himmel. Hehehe jag vet, jättekreativt namn. Där satt vi iallafall och drack vin och pratade med min kompis kompisar.
När baren stängde övervägde vi att åka och klubba men vi struntade i det och åkte hem till någon Sebastian istället. Hemma hos honom var vi fem personer som satt och snackade. Jag började som vanligt prata om politik och efter ett tag kom det fram att nästan alla där i huset förutom jag var sverigedemokrater. Då blev det givetvis lite dålig stämning, men vi löste det genom att dricka lite mer och sedan åka hem.
Det var ändå en kul kväll, lite speciell men kul.
Så nu vet ni vad jag sysslar med. Eller vad jag sysslat med. Kväll ska jag på släktmiddag. Och imorgon åker jag hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0