Impuls

Hej!!! Har fortfarande minst ca en besökare per dag på denna blogg så jag kanske lika bra kan bli aktiv igen.
Idag har jag mest avlidit pga mensvärk samtidigt som jag känt mig drogad av alla värktabletter som bedövar allt förutom just äggstockarna (eller vart det är man egentligen har ont, livmodern..?)
Jag har ändå på något vis lyckats vara produktiv, eller ja lite, jag har fixat studentinbjudningar. Borde gjort lite annat viktigt typ spelat instrument, skrivit uppsatser, plockat bort all choklad som av någon anledning ligger på mitt golv, övat dans eller något annat viktigt. Men så blev det inte.
Jag ska sova nu är överdrivet trött.
För att avsluta lite kul bifogar jag en kul bild. Vi höres, förhoppningsvis tidigare än vad man kan tro!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0