Så jag väntar tills imorgon bitti, det är den tiden jag gillar mest.

Tänkte bli aktiv igen och börja skriva ofta, mest för att sommaren är slut och det börjar bli kallt och grått. 
Går idag omkring och lyssnar på Håkan och är jättekänslosam, gråter för ingenting och funderar funderar funderar på vad jag ska göra efter gymnasiet. Kommer inte på någonting jag vill göra. Inget verkar längre kul och inget verkar längre givande. Känner mig mest sårbar, rädd och lite för hoppfull. 
Vill nästan gå om trean så jag får ett år till på mig att bestämma mig och bättra mig. 
Annars i livet är det mesta bra. Det går på okej och fungerar bra. 
Jag är dålig i skolan och tänker mest på annat, men det löser sig väl tillslut. 
Nu ska jag gå och äta maten jag lagade i ren ilska efter att mamma tvingat mig göra den, sen ska jag åka och hämta en nya väska till min fagott. 
Okej. Har bestämt mig för att imorgon ska bli en riktigt bra dag, och att jag ska sluta gå runt och vara såhär mesigt känslosam och fundersam. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0