FireworkS

Har druckit jättemycket kaffe idag samtidigt som jag suttit i solen och läst en bok om en kvinna som hela tiden dricker kaffe, fast det är inte vad boken handlar om. Inte alls.
Har städat i nästan hela huset och ska snart laga lite mat. Dock trodde jag att min syster skulle hjälpa till med maten, men eftersom hon inte kommit hem verkar det ju som om så inte är fallet.
På onsdag är det mattenationella därför har jag övervägt att plugga lite matte. Men det orkar jag inte.
Nä, måste faktiskt laga mat, eller fixa mat (vi ska äta sallad).
Ha en sjukt fin dag, fast det börjar bli mer kväll, så ha en bra kväll.
Hahah himla mesigt att avsluta ett inlägg så, fast skitsamma alla andra gör ju nästan det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0