Better to be hated than loved for what you're not

Ganska dålig dag denna dag. Imorgon känns inte heller allt för kul, men jag ska iallafall av någon anledning inte till pappa i helgen. Litet jubel.
Sitter förtillfället och skriver en himla tråkig uppsats. Har iprincip byggt den på att jag försöker låta smart och berätta om saker jag inte har en aning om. Vad vet jag egentligen om ensamma män i Kina?
Jag kommer ändå bara få G i denna kurs så det är skitsamma vad jag får på detta arbete, så om jag lägger in lite svåra ord härochdär borde jag väl komma en bit på vägen.
Men någonstans känns det som om jag borde lägga ner mer tid på en uppsats vi fått fem veckor på oss att jobba med än två timmar dagen före inlämningen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0