Ehm ja, jag har rätt tråkigt.

Klockan är:
Ditt namn:
Födelseår:
Ditt födelseställe:
Spelar du något instrument:
Ligger Skåne i Sverige:
Har du några danska släktingar:
Dina första tankar när du vaknar:
Är du hungrig:
Vart befinner du dig just nu:
Vart bor du:
Är du singel:
Vilket land kommer du ifrån:
Din mobiltelefon:
Låt just nu som jag lyssnar på just nu:
Antal timmar sömn inatt:
Vem är snyggast:
Vem vill du ha just nu:
Höger eller Vänsterhänt:
Sängdags:
Brukar du svara på kontaktannonser:
Åsikt om jultomten:
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja:
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig:
Pepsi eller Coca Cola:
Mjölk i kaffet:
Sjunger du:
Har du varit kär:
Är du kär nu:
Den starkaste du vet:
Vill du gifta dig:
Kommer du överrens med dina föräldrar:
Vad vill du arbeta med när du blir stor:
Din hårfärg och frisyr:
Skorna du hade på dig idag:
Kläder du hade på dig idag:
Vad har du på dig nu:
Favoritfärg på kläder:
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu:
Har du rosa kamouflage-kläder:
Tatueringar du har:
Piercingar du har:
Har du glasögon:
Hur ser din plånbok ut:
Din perfekta Pizza:
Favoritårstid:
Favoritmat och dryck:
Favoritämne i skolan:
Choklad el. vaniljglass:
Gillar du när det åskar:
Vad köpte du senast:
Hur svarar du i telefonen:
Hur svarar du i mobilen:
Vem ringde senast till dig:
Sov du ensam inatt:
Ätit sushi den senaste månaden:
Blivit slagen den senaste månaden:
Klockan nu:
Avsluta meningen:
Jag har insett att min senaste kyss var. . . för ganska länge sen.
Jag lyssnar på . . . placebo förtillfället..
Jag pratar bara med . . . personer som verkar vilja lyssna.
Jag tycker om . . .  när det är vår.
Jag avskyr när folk . . . ska tycka en massa om andra människors liv.
Jag gillar . . . att duscha.
När jag vaknar på morgonen är jag . . . oftast ganska trött.
Jag är förälskad i . . . en person.
Sist jag grät . . . var för några veckor sen.
Min mobiltelefon är . . . dålig.
Kärleken är . . . fin men ganska jobbig.
Innan jag går och lägger mig tänker jag . . . på allt som får mig att inte kunna somna.
Just nu tänker jag . . . att jag tror jag ska duscha.
Bebisar är . . . mycket söta.
Ikväll ska . . .  göra ingenting.
Imorgon ska jag . . . gå till skolan.
Jag vill . . . att denna månaden ska bli en bra månad.

Hoppas ni alla finner detta otroligt givande :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0