Breaking up with God

Jag har en sån kväll då jag tvivlar på mig själv och på allt annat. Jag känner mig inte riktigt redo för världen, fast det är verkligen på tiden att jag blir det.
Jag kommer aldrig på någonting att skriva längre eftersom det inte finns så mycket som händer i mitt liv förutom typ tre saker som jag konstant tänker på och de saker är alldeles för mesigt privata för att skriva om på en blogg. Och eftersom jag inte har mycket annat jag annars skulle vilja skriva om får det vara.
Men ja. Det är fortfarande rätt kul att vara jag, även om det kanske inte är det just idag.
Tumblr_m0iro4yrmc1r8fchqo1_500_large
Tumblr_m0is5sexi11r8fchqo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0