Stackars mig, för ingen bryr sig om lilla jag

Har städat i hela huset, möblerat om på mitt rum, konstaterat att min stortå nog förevigt kommer vara avdomnad, jag har ätit choklad och lagat mat, messat med folk och kollat klipp på youtube, duschat och nopprat mina ögonbryn.
Vad mer kan jag göra? Orkar inte med denna kvällen.
Vill egentligen bara på studentfest eller på parkfest men eftersom jag inte har någon dricka eller pengar och inte känner någon som tar studenten idag så får jag sitta här på mitt rum.
Orkar inte med att det skulle bli så fint väder heller, hade känts bättre i mitt bittra hjärta om det riktigt riktigt ösregnade.
Nä, detta är inte okej någonstans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0