Leap year

Färgade håret lite halvt i onödan och nu är det typ mörklila, på allvar då, innan var det ändå mest rött.
Har verkligen inte gjort något vettigt alls idag, mest pmsat och försökt att inte oroa mig för saker.
Känner att de flesta dagar framöver kommer bli som den här, men det känns okej. Förutom att jag blivit otroligt trött så är det en skön känsla att bara kunna hänga runt i huset utan någon plan för dagen överhuvudtaget.
Slås lite hela tiden av tanken på vad jag ska göra av framtiden, men pallar inte tänka på det nu. Jag har faktiskt lite framtidsplaner som ändå är fett bra.
Mitt sentimentala jag känner för att kolla på E.T nu för att sedan sitta och böla som ett barn över fiskmåseungen utanför skolan som jag inte kunde ta med mig hem.
Shit vad jag hatar hormoner och sån skit.
:D  <--- (Glad gubbe för att visa att jag inte är så bitter som jag låter)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0