Jag var precis som du, men du är värd nått mer.

Min familj och jag har låtsas vara jättekristna den senaste veckan och både hunnit med dop och konfirmation. Fast mest är det nog jag som har låtsas vara kristen, och det är knappt att jag orkat låtsas, mormor blev iallafall bitter på mig en stund när jag framförde min misstro på bibeln. Jag har fått spotify premium av pappa och det var ju rätt snällt. Borde åka upp till Göteborg om någon vecka och träffa honom lite mer, men vet inte om jag orkar. Blir att välja på om jag ska känna mig som en dålig människa eller verka vara en trevlig människa. Imorgon åker vi ivilketfall hem till Malmö igen. Ska bli rätt skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0