Ja, jag började med de 3 saker jag hatar eftersom jag uppfyllde dem alla 3 inatt.

3 saker jag hatar med att somna, sova och vakna.
* När man vaknar på morgonen och ens ögon bara rinner, det är jättejobbigt.
* När man ska sova och inbillar sig att det står någon och tittar på en i olika vrår i rummet. Det är verkligen det mest ultimata sättet att få mig livrädd och arg på mig själv på samma gång.
* När man blir väckt av någon på ett extremt jobbigt sätt. Typ som att någon börjar öva sång, att någon kommer in och skriker att man måste gå upp eller att folk bara kommer in och väcker en när man drömmer en fantastisk dröm.

3 saker jag älskar med att somna, sova och vakna.
* Att gå och lägga sig när man är riktigt trött sedan ligger man och kan riktigt känna hur man somnar.
* Det bästa som finns är att drömma en jättebra dröm och sedan, på morgonen, fortsätta halvdrömma på samma dröm. Åh det är verkligen jättefint.
* När man vaknar på en vardag, mitt inatten, och kollar på klockan och ser att den bara är 2 och man inser att man har jättemånga timmar kvar att få sova.
Tumblr_lw77ng2icv1qhgn3lo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0