Dag 8 - Såhär är jag som person.

Jag orkar inte titta objektivt på mig själv och beskriva hur jag är som person, istället kan jag berätta om hur jag är. Allmänt. Lite mer eller mindre onödiga fakta om mig.

Jag hatar att ha omålade naglar. Jag ser nästan aldrig på tv. Jag överanalyserar alltid allt. Jag kan inte äta råa morötter. Jag brukar bläddra fram i min kalender och i min dagbok och tänka på att jag inte vet vad som kommer hända. Jag gillar inte traditioner. Jag är rädd för väldigt meningslösa saker som typ fjärilar och att insekter ska flyga in i mina öron. Jag är jättedålig på att ta tag i saker och fixa dom. Ibland har mer eller mindre social fobi. Jag tror på spöken och annat som är övernaturligt. Jag funderar nästan alltid på meningen med livet. När jag var yngre fick jag ångest av tågstationer. Jag hatar att ha blött hår. Jag skriker inte i karuseller. Jag älskar känslan av att ha vetskapen om att man läser en bra bok. Min syster och jag har nästan alltid samma favoritlåtar. Jag är dålig på att berätta viktiga saker om mig själv. Jag är väldigt bra på att informera och tipsa om olika onödiga saker och låtar och böcker. Jag ritar ofta på min kropp. När jag var liten brukade jag och min kompis gå in i en skog vi var rädda för, sedan gick vi där och skrämde upp varandra tills vi sprang skrikande därifrån. Jag brukar skriva ärliga och elak brev till mig när jag inte orkar med mig själv sedan läser jag breven och försöker skärpa mig. Jag mår väldigt ofta illa.
En extremt fin bild på mig själv, där jag som vanligt är väldigt seriös och skärpt.

 


Kommentarer
Postat av: Mimmi

SÖTASTE ÄLSKADE GOSIS <3

2012-01-18 @ 21:26:34
Postat av: ANNA

Satt ju som en smäck!

2012-01-19 @ 20:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0