Dansa Bonne Dansa

Heeej bloggen, jag här igen!! :DDDDDD ÖAOUMNHBÄWORNJHB S'qaw2jgk
 
Aaa. 
Iallafall. Har haft en så extremt ogivande dag idag så det nästan inte är sant, fast det är sant, tråkigt nog. 
Skulle gå och laga min mobilskärm och även om skärmen blev lagad lyckades mannen som lagade skärmen göra sönder min kamera, så nu måste jag lämna in min mobil på lagning hela nästa vecka. Vad som nästan var värre än det faktum att min mobilkamera gick sönder var att jag var tvungen att sitta i en timme och titta på när mannen skruvade isär hela mobilen för att sedan skruva samman den igen kanske tre gånger.
Nej. Det var så otroligt okul. Och ännu mer okul blir det förstås nästa vecka. 
 
Jag åstakom iallafall en sak idag, jag köpte ett ämnesblock till skolan, så nu ska jag fan börja anteckna på lektionerna! Yaay. 
 
Ska sluta spotta ur mig all min bitterhet på de som väljer att läsa detta. Förlåt.
Jag ska istället hjälpa till lite här hemma, tydligen ska någon tandläkare som också jobbar som präst komma hit och äta middag. 
 
Jaja. Kram. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0