Att vilja ge allt till dig och sedan våga få allt tillbaks

Sitter och överväger om jag ska lämna in min mobil på lagning eller inte. Har blivit jättekänslosam över detta eftersom allting på mobilen kommer försvinna, och allt går ju antagligen inte att säkerhetskopiera. 
Åh. 
Det värsta är nästan att jag verkligen bryr mig så himla mycket...
Jag har iallafall haft några jättebra dagar, min kusin var här tills iförgår och sen igår var jag på middag. Egentligen har jag ju inte gjort så mycket men det har vart kul ändå
Ikväll är det sånt stjärnfallsregn typ, så ska sitta och titta på det. Taggar ihjäl mig efter detta, har velat se regnet enda sen förra året. Eller regn och regn, mycket stjärnfall iallafall.
Nu ska jag gå och hitta lite mat, fast eftersom vi varken har bröd, ägg, smör, pålägg, grönsaker, mjölk, oboy eller någon annan form av mat här hemma ser det inte ljust ut. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0