Jag lyssnar på saknade vänner och känner hur pmsen riktigt tar över mitt liv.

Känner att jag börjar missbruka att uppdatera denna blogg. Man kan ju känna att det finns en gräns på hur många inlägg man får göra per dag. Aja.
Jag sitter iallafall här och är sådär mesigt pmsig och trött och känner för att bara gråta för att jag saknar mina älskade kompisar.
(Jag menar jag träffade ju dom liksom inte idag..?)
Ivilketfall som så längtar jag efter imorgon och efter att få träffa alla igen. Det var en hård eftermiddag jag var tvungen att spendera själv.
Och. En liten extra kärleksförklaring till Anna och Mimmi. Oj vad jag älskar er!
(och saknar).

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Åhhhhh emiliy!!!! Gud vad jag älskar dig finaste gose!!! <3 <3

2011-10-10 @ 22:45:58
URL: http://Www.mimminea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0