JAG FATTAR INTE VARFÖR DET FORTFARANDE KOMMER IN EN MASSA MYGG I VÅRT HUS!!!?? DÖR DOM ALDRIG!!!???

Drömde en dröm. (för det brukar jag ju verkligen aldrig göra..)
Jag och Anna skulle till skolan men jag lurade henne till att gå på fel buss. 1an istället för 8an. Sedan hamnade vi bakom ett museum och eftersom vi bara hade körlektion denna dag (ja det var en måndag) och det var en timme kvar tills kören började så fick vi gå hem till vår svensklärares kille och prata med honom. Han var dement. Sen kom Mimmi. Och senare även svenskläraren.
Sedan vaknade jag.
Höhö. Fantastiskt givande dröm.
Och fantastiskt givande av mig att berätta om den.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

HAHHAA, fint!

2011-10-22 @ 11:46:09
URL: http://www.mimminea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0