Sluter ögonen i hopp om att vakna med dig bredvid.

5 böcker du gillar:
*
*
*
*
*
5 filmer du gillar:
*
*
*
*
*
5 teveserier du gillar:
*
*
*
*
*
5 band du gillar:
*
*
*
*
*
5 låtar du gillar:
*
*
*
*
*
5 killnamn du gillar:
*
*
*
*
*
5 tjejnamn du gillar:
*
*
*
*
*
5 färger du gillar:
*
*
*
*
*
5 maträtter du gillar:
*
*
*
*
*
5 drycker du gillar:
*
*
*
*
*
5 sorters godis du gillar:
*
*
*
*
*
5 böcker du gillar:
*Berättelsen om Pi
*Harry Potter
*En dag
*Skadad
*Boktjuven

5 filmer du gillar:
*The Runaways
*Hitta Nemo
*Stekta gröna tomater
*Harry Potter filmerna
*Amelie

5 teveserier du gillar:
*Grey's Anatomy
*Skins
*OC
*True Blood
*Guds Tre flickor



5 band du gillar:
*Belle and Sebastian
*The Vaccines
*OneRepublic
*The Naked And Famous
*The last Shadow Puppets

5 låtar du gillar:
*The State I'm in
*Sex and Loneliness
*Sju sorger
*Man must dance
*Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar dig

5 killnamn du gillar:
*Alfons
*Maximilian
*Jesper
*Melvin
*Oliver

5 tjejnamn du gillar:
*Ilse
*Villemo
*Hillevi
*Ylvali
*Athea

5 färger du gillar:
*lila
*grön
*vinröd
*turkos
*mörkblå

5 maträtter du gillar:
*Kycklingwook
*Kött med ugnstekt potatis och bearnaissås
*Stekt kyckling
*Indisk kyckling
*Det mesta med kyckling

5 drycker du gillar:
*Cola
*Oboy
*Te
*Fanta-lemon
*vatten

5 sorters godis du gillar:
*Choklad
*Lakrits
*Sura blå flaskor
*Sura röda flasor
*Nötkräm
Nu ska jag göra de saker borde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0