Romantisera och överanalysera

Jag hade en sådan där "insikts" bussresa på vägen hem idag, när man inser en massa saker. Insåg till exempel att jag snart gått halva min gymnasietid och att om ett och ett halvt år borde jag veta vad jag ska göra av mitt liv. Jag insåg också att jag inte har en aning om vad jag vill göra längre, mina karriär som typ barnmorska eller något såndant känns inte lika lockande längre. Jag vet faktiskt inte alls vad jag vill göra.
Så nu sitter jag här och är allmänt fundersam. Känner litegrann:
VAD FAN SKA JAG GÖRA AV MITT LIV?!!?!?!
Känner hur ångesten börjar beblanda sig med pmsen och hur paniken börjar smyga sig in i min kropp.

Kommentarer
Postat av: Anna Haffe

vi reser, vi super, vi hånglar, vi dansar och så kommer det klarna <3

2011-11-10 @ 22:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0