Wihoihiooo

Detta är sista inlägget för idag och imorgon ska jag ta det lite lugnt med inlägg som absolut inte intresserar någon.
Idag (verkligen idag eftersom klockan är över 12) har jag börjat med diet. Dieten inget godis på resten av sommarlovet!
Okej, där tog jag i. Men iallafall bara godis på lördagarna. Och kanske på fredagarna.
K A N S K E.
Nu ska jag sluta stalka folk på facebook, och stalka folks bloggar. Jag ska ta tag i mitt liv imorgon och göra något vettigt.
Jag får bara göra max 10 armband och jag får inte vara inne på datorn så här mycket.
Jag skall städa på mitt rum och jag ska raka mina ben.
Nu är det slut på det tråkiga livet. Nu får jag sluta klaga och göra något åt saken
Nu börjar det.
PUNKT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0