När alla andra sjunger i en gospelkör, sitter jag hemma och försöker underhålla mig själv.

När jag käkar -
Om jag skulle ta en piercing -
Idag så är det -
I morgon så ska jag och -
Min pappa är -
Om mamma skulle dö -
Jag tycker inte att -
Så fort jag vaknar så -
Det pinsammaste som hänt är -
När jag dör -
Det bästa med läsk är -
Jag älskar sommarlovet för att -
Disney är -
Sex före äktenskapet är -
Jag tycker att godis -
Jag tycker att homofober -
Mitt täcke är så himla -
Om 6 månader -
Om jag inte hette det jag heter skulle jag heta -
http://listfolder.com/?p=2&id=226
1. När är du som kinkigast?
Antingen när jag har pms eller när jag är riktigt hungrig.
2. I vilken situation är du helst ensam?
Jag är helst ensam när jag är arg på mig själv eller när jag verkligen måste fundera.
3. Vad ger dig gåshud?
Riktigt bra musik eller när jag läser något som verkligen berör mig.
4. Vad har du gjort idag för att ditt liv ska vara bättre imorgon?
Jag har köpt lite julklappar, så jag slipper den stressen, och jag ska städa.
5. Vilka favoriter har du i din garderob?
De kläder jag använder är alla mina favoriter på något sätt, men jag gillar min kofta från indiska.
6. Är det bra att ibland bli berusad?
Ja, det tycker jag.
7. Var är det mest intressant att iakta andra människor?
Jag tror nog det är när man sitter på bussen. Då kan man iakta ifred och så är alla människor så personliga. Alla är inne i sin egna värld, i sina egna tankar, och ibland lyser deras personlighet igenom på något sätt och man kan liksom bara läsa av människan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0