Livet är för kort för att va sne

Jag har ju typ övergett denna bloggen, men jaja det är så det blir. 
Jag sitter ensam hemma i göteborg just nu. Pappa kommer hem vid nio. Imorgon ska jag planera livet mer exakt.
Jag känner mig otroligt sentimental och känslosam. Jag har läst inlägg från denna blogg från gymnasiet, jag har läst gamla inlägg på andras bloggar och jag vet inte. Kanske är det inte det att jag verkligen egentligen saknar gymnasiet eller allt som hände och så, men samtidigt så är det precis det jag gör. Jag vet inte. Någonstans var allt så himla enkelt, eller allt var tryggt kanske mer. Inget var helt helt påriktigt. Framtiden och livet gick liksom inte på samma sätt att ta på. Man behövde inte ta en massa beslut hela tiden. 
 
Nä jag vet inte. Ska fortsätta stalka folks bloggar och vara sentimental.
 
Och hej och kram till er som fortfarande läser här. Det blir kanske mer inlägg framöver. 
 

Kommentarer
Postat av: Mimmi

åhh jaa mer inlägg här!! <3

2014-01-08 @ 09:24:47
URL: http://www.mimminea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0