Himla mycket livspepp

Jag har fått världens livspepp igen. Vet ej riktigt varför, är liksom arbetslös, vet inte om jag kommer kunna studera i vår och är allmänt fundersam till framtiden. 
Men ändå, allt känns så himla kul. Och hoppfullt. Frida har kommit hem, och det känns såså kul! Vi umgicks idag och pratade och myste och allt var fint. Imorgon ska jag på bio, hittar väl på något kul på söndagen och sedan fortsätter veckan därefter i samma anda. 
Jag har börjat tvivla på vad jag vill jobba med, men det känns väldigt bra samtidigt. Jag har innan stängt alla andra dörrar än till barnmorska men jag insåg härom dagen att jag i princip kan bli vadsomhelst! 
Så ikväll ska jag lyssna på mesigt bra jazzlåtar, städa mitt rum, dansa och skriva en lista på vad jag vill få ut av mitt jobb i framtiden. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0