Younger are you

Jag lyssnar på musik från filmen "Frozen" som nuförtiden är det bästa jag vet nästan. Jag funderar på hösten och på livet och på att jag snart är 20. 
Egentligen borde jag plugga grammatik eller läsa lite engelskhistoria men jag orkar inte och jag fattar inte, så jag gör det om någon timme när tiden är sen och jag inser att jag verkligen verkligen måste läsa lite. 
Yeah jag klarar då av studier på universitetet jättebra.... Fast ok jag pluggade ändå ca två timmar innan idag, men jaa fattade ju ändå inget så jaja. Kul att jag kommer bli underkänd i min kurs. Fast pratade med en tjej som sa att det inte gör något om man blir det. 
Fast skoja, kommer inte bli underkänd, det känns lite väl dåligt. 
Vet inte vad jag vill säga alls med detta inlägg, ingen behöver läsa, tänkte mest skriva en liten uppdatering om vad jag tänker på och om hur mitt lilla liv är just nu. 
Nu ska jag återgå till mina höstfunderingar. 
Kyss och kram mina vänner. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0