Serotoni

Jag gillar listor så ska göra en på saker jag tycker supermycket om:
 
*Emser-tabletter (för att de är rosa och smakar sött o salt)
*Musik (ja det var en okreativ sak att skriva men älskar ju musik)
*Mina vänner (det är ju dock ingen sak menmen)
*Min flickvän (inte heller en sak)
*Min lilla familj (den är ju egentligen inte liten om jag räknar med hela men det gör jag inte just nu)
*Jocye Carol Oates böcker (dom är såå fantastiska)
*Alla mina små växter i mitt rum som lite är som mina små barn ibland
*Pojkarna jag hämtar och passar
*Tjejerna på tjejcafeet, de är superkloka och samtidigt himla omogna
 
Okej blev kanske mest en lista på folk jag gillar. Men åh. Jag har så himla mycket jag älskar och tycker om och åhh. Idag blev ändå en fin och bra dag även om jag misstrodde att den skulle bli det imorse. 
puss och kram och kärlek. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0