Jag skakar om kalendern

Jag har tittat på en läskig skräckfilm som var bra och tryckt i mig en påse godis. Imorgon jobbar jag, min sista jobbvecka. Veckan efter är jag arbetslös. Jag kommer njuta så otroligt samtidigt som jag redan har ångest över att jag inte kommer göra något utav mitt liv. Fast mitt liv är fint, lite för fint nästan, så all ångest jag borde ha finns inte. Jag tänker inte på den. Jag längtar tills om några veckor och jag längtar tills i helgen. Vet knappt varför, men det gör jag. 
Så för att sammanfatta; Livet går nästan för bra och jag hinner nästan inte med men det är himla okej. 
 
 
 
 
(^..^) 

Kommentarer
Postat av: anna

finns någon ny blogg?

2013-09-05 @ 19:13:23
Postat av: ani

jag gillar din blogg en massa

2013-09-06 @ 10:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0