I skuggan av skogen

Jag är jätteglad över min mobil fortfarande! Eftersom jag fick en ny fungerar nu framkameran, hypar detta otroligt mycket.
Som pricken över i:t är jag ledig imorgon också. Jag ska visserligen jobba men det är ju halv fyra plus att det är kul. Dock är jag lite nervös över dagishämtningen. Men det ordnar sig nog.
Jag hade en stor livskris innan idag, men det har lugnat sig tack vare finaste Anna och en liten flashbacktråd som sa att en hade kommit in på sjuksköterskeprogrammet med ett snitt på 11. Jag börjar bli riktigt vuxen nuförtiden, men jag gillar det lite.
Fast nu i helgen ska jag vara jättemycket tonåring. Jag ska ut under natten och träffa trevligt folk.
Kyss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0