Du tänker sönder det

Det är fullmåne inatt vilket innebär att jag inte kommer kunna sova. Det var säkert därför jag inte kunde somna igårnatt heller.... Säger vi.  
Jag har rätt mycket fritid nuförtiden, därav alla blogginlägg. Men det är väl trevligt med lite inlägg.
 
Jag var och hämtade Oliver och William idag. Det gick sådär. Oliver bråkade med dagisfröknarna och sedan vägrade han att gå hem. I en halvtimme stod jag och fröknarna och försökte få honom att ta på sig ytterkläderna. Det slutade med att hans pappa fick komma och hämta oss. Jag hoppas för mitt liv att det går bättre på torsdag, det har ju liksom gått bra de andra två gångerna. 
 
Imorgon hopppas jag på att min mobil är lagad. Tycker den har vart på lagning lite väl lång tid nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0