If you want me

Satt och läste igenom lite gamla dagböcker och blev därför helt nostalgisk. Därav mitt skrivande.
Men jag ska inte ursäkta att jag skriver, utan bara skriva. Jag behöver inte ha en fast plan för denna blogg.
Jag jobbar mest och lever himla mycket i nuet. Och jag brukar aldrig leva i nuet, eller jag har aldrig gjort det förr, så det är en ny känsla. En ny sak att leva i.
Jag ska börja spara massa pengar nu, för jag hoppas jag har lite planer för hösten. Jag älskar att det ska bli höst förresten. Jag älskar hösten, dessutom har jag köpt nya höstskor.
Jag ska kanske skaffa en ny blogg. För att lägga till ännu mer symbolik i det nya.
Hahah är besatt av nytt.
Aja, ska gå ut och promenera nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0