I live in a box of paints

Jag har börjat skriva en bok, påriktigt. Jag har kommit kanske fem sidor och jag har inte tröttnat än. Och jag har ändå haft den i ungefär tre dagar. 
Detta är min största bedrift, och om jag lyckas skriva klart boken kommer jag bli överväldigad av mig själv. 
Jag har också börjat se fram emot musikalen. För även om vi gick till halv sju idag och även fast jag mådde fysisk dåligt, och var psykiskt stressad, var det för första gången faktiskt riktigt kul. 
Sedan att jag dessutom nästan lyckas komma underfull med vad jag ska göra efter gymnasiet är på gränsen till för mycket. Ska bara för detta inte börja på mitt projektarbete ikväll eftersom jag kanske då kommer bli högfärdig.
Nä skoja.
Måste börja på mitt projektarbete. Måste måste måste. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0