Här kommer lyckan

Vi spelade en jättebra föreställning idag och åh det var så himla kul. Jag älskar alla i muta med mitt liv och kommer alltid göra det.
Nu ska jag titta på torka aldrig tårar utan handskar för alla på facebook, tumblr, min syster och de flesta av mina vänner tycker den serien är så fin. Så kommer säkert bli helt deprimerad och djup efter att ha sett avsnitten, men det verkar vara värt det.
Åh, livet är fint just nu. Och snart är det lov och då kommer det vara en massa fester och jag och Melissa ska åka och äta vegetarisk sushi, för vegetarisk sushi borde jag ju åtminstone lära mig att gilla. 
Och även om jag ska till Tyskland och kanske bli tvingad att åka till pappa och även om inget kommer bli bättre av det, så gör det inget. För det är fint nu, det känns fint, och de är det som betyder nåt. 
blessedbethisnightmare:

i love this image aw :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0