Och om du vill så minns mig och om du vill, så glöm.

Har suttit och skapat denna underbara skapelse med bilder jag tagit för några månader sen.
Njut. Riktigt mycket njut över detta.
Annars sitter jag och undrar hur jag lyckades få så extremt mycket blåmärken och sår under siesta. Helt sjuka är dom, vissa av dom.
Sitter också och är förundrad över människor, människor som är så olika mig och som jag inte riktigt förstår mig på. Blir lite rädd och orolig över att jag inte vet vad de har för avsikter med allt. Antagligen är det bara jag som förstorar upp allt, som jag alltid gör, och det är faktiskt skitsamma om människor man träffat en gång börjar bete sig lite konstigt. Blir det för jobbigt och konstigt är det ju bara att försöka låta det som håller på att ske försvinna iväg innan det faktiskt hunnit hända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0