2 atoms in a molecule

Är ensam hemma och dricker varm choklad och äter en lussekatt därtill. Försöker komma på vad jag ska prata om på mitt muntliga nationella "tal" eller vad man ska kalla det för. Eftersom vi hade jämställdhetsdag idag på skolan så funderar jag lite på att prata om just jämställdhet. Eller om bara samhället. Eller om solidaritet kanske. Eller om min ilska till folk. 
Nä, skoja. Jag hyser inga agg. 
Jag har bestämt med Melissa att flytta till Stockholm efter gymnasiet. Vet inte alls om det kommer bli av men det hade vart så fruktansvärt himla kul. Oavsett hur det blir med det ska jag iallafall ta upp min lilla "dröm" om att plugga nåt kul i ett år. Typ konst, musik eller något annat kreativt.
Det känns som det bästa. 
Och som det roligaste. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0