Dom där jag kommer ifrån

Jag fyller 18 idag och jag känner att jag mer eller mindre är i en liten ålderskris. Dock skrattar alla åt mig när jag säger så, så jag ska försöka att lida i tystnad.
Jag firar denna högst speciella dag med att skriva en uppsats. Fast jag har hunnit med lite andra saker också som t ex att dricka vin med min mamma och mormor och höra min mormor fråga med förväntansfull röst hur jag tyckte vinet smakade för första gången för hon minns när hon själv tog sin första klunk. Och jag har givetvis hunnit med att kolla lite på glee.
Nu ska jag satsa på att skriva klart uppsatsen så jag kan gå och göra andra roliga saker som den nu myndiga person jag är.
Tack också till alla ni fantastiska människor som gjort denna dagen väldigt fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0