Honey is cool

Har satt mig ute på balkongen med datorn för att jag känner mig sämst om jag sitter inomhus den enda soliga dagen på antagligen hela veckan. Det är lite halvlätt att försöka se något på skärmen, men jag hoppas det blir någorlunda bra.
Annars i livet tittar jag himla mycket på Greys Anatomy och tänker hela tiden på att jag borde städa mitt rum.
Igår var jag på klubb för första gången sen jag fyllde arton. Det gick väl mer eller mindre bra och förutom ett stort sugmärke på halsen som antagligen aldrig kommer gå bort så tycker jag att det blev en jättekul kväll.
Jaja, jag ska lyssna lite mer på Port O'Brien nu och sedan försöka städa upp lite efter igår.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Det var en bra kväll! :D Men vår "middag" va nästan bäst, haha <3

Svar: Middagen var klart bäst ;) <3
Emily Ottosson

2012-07-22 @ 01:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0