Året som var.

Borde väl också göra en sådan där nyårs-lista, så här kommer den.

Hur har ditt 2011 varit?
Blev du kär i år?
Vad önskar du att du gjort mer?
Vad önskar du att du gjort mindre?
Vem har du umgåts med mest?
Bästa minnet från 2011?
Är det något du sakna 2011 som du vill ha år 2012?
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Var det mest lugna hemmakvällar eller vilda partykvällar?
Vem/Vilka saknade du?
Största misstaget?
Hur många hade du sex med?
Tror du att år 2012 kommer blir bättre?
Vad gjorde dig riktigt glad i år?
Hur många kysste du?
Har du några löften inför år 2012?
Har du haft ett förhållande under 2011?
Hur skulle du beskriva din stil 2011?
Vars reste du nånstans?
Vad ser du mest framemot med år 2012?

1. Hur har ditt 2011 varit?
Det var väl ändå ett rätt bra år, beroende på hur man ser det, med mycket som hände och med mycket som inte hände.

2.Vad önskar du att du gjort mer?
Kämpat för att hålla bättre kontakt med pappa.

3.Vad önskar du att du gjort mindre?
Bittrat mig och allmänt hatat livet.
Bild från när jag hade en liten såkallad picknick med mig själv.

4.Vem har du umgåts med mest?
Jag måste nog svara Anna och Mimmi, dock har jag varit med massa andra fina människor också men mest var jag ändå med dem.

5.Bästa minnet från 2011?
Siesta, andra teaterperioden, några fester, BurgerKing och Subwaykakortiden alltså frosstiden.

6.Var det något du sakna 2011 som du vill ha år 2012?
Det finns väl lite saker som jag sakna, men samtidigt så var året fullkomligt på sitt sätt. Det som inte hände eller det som jag sakna var kanske inte menat att hända år 2011(om man nu plötsligt känner för att bli lite djup och tro på meningen och ödet..)
Några av de böcker jag läset under året. Förlåt för att bilden är så dålig.

7.Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det beror helt på hur man ser det men jag var nog ändå gladare eftersom gymnasieettan var det bästa som någonsin hänt mig. Dock var det ett ganska problimatiskt år, men det glada väger upp det jobbiga.

8.Vem/Vilka saknade du?
Det finns många jag saknade, men en som jag verkligen saknade som jag nog bara träffade en gång under hela året, om ens det, var Amanda.

9.Tror du att år 2012 kommer blir bättre?
Jag hoppas det. Att det blir lika kul som 2011 fast med mindre problem och jobbigheter.
Från i somras när mitt teberoende satte igång på allvar.

10.Har du några löften inför år 2012?
Nja egentligen inte, men kanske typ att sluta överanalyser allting och ta livet lite mer som det kommer. Och att inte jaga upp mig för saker i onödan.

11.Vad gjorde dig glad under 2011?
Skolan, höhöhöhöhöhöhö.

12.Vars reste du nånstans?
Grekland och Norge.

13.Vad ser du mest framemot med år 2012?
Teaterperioden, siesta, min födelsedag och när jag, Anna och Mimmi ska till Stockholm.
Och slutligen en helt fantastisk bild på mig och min syster i Grekland. Och jag orkar inte vända den så om ni verkligen verkligen vill se denna bild får ni antingen vrida på era huvuden eller vrida datorn, om ni nu har en bärbar.

Så. Då kan jag nu helt och fullt välkommna år 2012.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0