Dag 3 - En låt med många minnen.

Den låten jag egentligen har mest minnen från är Hide and Seek med Imogen heap.
Jag lyssnade på den för första gången i sjuan när jag var helt besatt av OC. Jag minns hur jag satt och grät samtidigt som jag såg på avsnitt efter avsnitt. När jag inte kunde se på avsnitten lyssnade jag på musiken, och denna låten var min absolut favorit. (Den spelas i det sista avsnittet i säsong 2.)
Jag visade också låten för några kompisar och jag minns hur förvånad jag blev när de berättade att det var en tjej som sjöng. Ja, jag var verkligen ett dåligt litet barn som inte kunde få fram rätt information på datorn. Jag trodde det var någon japansk grupp som gjort låten.
Denna låten frambringar så otroligt mycket minnen, både bra och dåliga, och jag älskar den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0