Dag 13 - Mina intressen.

Jag har rätt många ganska givna intressen typ musik, teater, att måla, skriva, läsa, umgås med fina människor osv osv.
Jag har helt enkelt alla de där intresserna de flesta människor har.
Men jag har också lite små mer unika intressen. Typ som att spela tetris. Jag spelar tetris så mycket att när jag ska sova ser jag olika tetrisomgångar framför mig. Jag läser på om olika övernaturliga saker och har i perioder varit helt besatt av att lära mig se auror, spöken, tyda drömmar och spå i händer. Jag är intresserad av hajar. Eller kanske mer fascinerad. Sen gillar jag också att tycka en massa saker, eller kanske mer intressera mig för något man kan tycka något om.
Detta är de intressen jag kan komma på förtillfället.
Nu ska jag duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0