Dag 1 - Tre saker du inte vet om mig

1. Jag skriver alltid ner små dikter eller citat som jag kommer på överallt. I min kalender, i min dagbok, på bloggen, i böcker.. Jag älskar också att läsa och spara andra människors dikter och citat. Bitar ur låttexter är också något av det finaste jag vet, om det är bra låtar.
2. Nu kommer jag givetvis bara på saker som påminner om varandra, menmen.
Jag älskar böcker. Jag älskar känslan av att hålla i en bok och ibland köper jag böcker bara för att de är så vackra, eller för att jag tänker att jag kommer vilja ha dem när jag blir vuxen. Den enda saken jag skulle rädda ur mitt rum om det började brinna är en bok jag har.
Jag vet. Jättenördigt egentligen.
3. Ibland när jag har jättetråkigt brukar jag sätta på hög musik och sätta mig framför spegeln och titta på mig själv samtidigt som jag tänker på livets alla frågor. Det går antingen åt ena hållet, jag börjar hata mig själv och jag går därifrån, eller åt andra, jag börjar sjunga med i musiken och tänka att jag är med i en film.

Så, då har jag börjat denna 20 dagars procedur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0