Du är krossad och jag går fri

Jag trotsar min förskylning och färgar håret.
Jag var "smart" nog att invistera i en ny färg jag inte testat innan som jag så ännu mycket mer smartare valde att köpa i affären som säljer hårfärg för halva priset eftersom de 1) har snott färgen eller 2) de har köpt jättemycket billigt i tyskland för att senare sälja lite dyrare här i sverige.
Jag gissar på att min färg var från alternativ nummer 2 eftersom bruksanvisningen var på tyska. Enbart bara tyska.
Därför får jag se hur det går med denna färgen. Visste t ex inte om man skulle ha torrt eller vått hår innan man började färga.
Jaja vad vore livet utan lite spänning.

Kommentarer
Postat av: anna

svar på ditt senaste inlägg:



ungefär såhär är det



http://odaskamp.blogg.se/2012/february/om-det-har-med-att-vara-kar.html



för jag vet hur det är att vara vansinnigt jättekär.

2012-02-12 @ 19:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0