Bara för att.

DAGENS VILL HA: En Iphone
DAGENS KLÄDSEL: strumpbyxor, knästrumpor, en lång stor tröja och ett linne. 
DAGENS SMINK: Inget alls.  
DAGENS FRISYR: En ful uppsättning med en sjal virad runt hela alltet. 
DAGENS HÄNDELSE: Hm..Denna dagen var så otroligt händelserik men kanske var det när internet slutade fungera och ingen kunde komma på varför tills vi insåg, hör och häpna, att en sladd inte var ikopplad i bredbandet. 
DAGENS LÅT:Paradise med Coldplay
DAGENS PLANER: Dagen är över men kvällens planer är att försöka tigga så mycket godis som möjligt av mina kära systrar som har gått "bus-eller-godis".
DAGENS SAKNAD: Hela staden Malmö och Alla och Allt som har med den staden att göra. 
DAGENS DUMMASTE: Att jag blev väckt klockan halv 8 av ett kattbråk, en "catfight", höhöhö vad jag är kul. 
DAGENS SJUKA: JaAAg! Eller ja, jag har ju typ fått ögoninflamation.
DAGENS DROG: Jag har väl drogat tvn.  
DAGENS ROLIGASTE: När alla på det fula inredningsprogramet var glada över det superfula rummet de skapat. Då skrattade jag högt åt deras stackars sinnen som inte kunde uppfatta när något inte ser bra ut. Inte ens lite bra.
DAGENS FAVORIT: Flisan vår katt kanske? Hon var lite gosig under någon minut under denna dag. 
DAGENS KÖP: Jag har inte lämnat huset idag. Så nej har inte köpt något alls.
DAGENS GODIS: Några toblerone bitar. Dock hoppas jag ju på mer men får se hur det blir med det.. 
DAGENS HUMÖR: Uttråkad? Rastlös? Verklighetsborttappad?
DAGENS ORD: "Kan jag få en dator?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0