Suddenly I see

Jag skulle sätta mig och plugga men eftersom mitt rum är så otroligt stökigt så kunde jag inte koncentrera mig. Därför tänkte jag göra en liten snabb städning, men eftersom jag har en sån otrolig träningsvärk efter mina 4 små "snurra-runt-i-ringar" övingar på gympan igår kan jag knappt städa. Det gör otroligt ont.
Därför sitter jag nu här på mitt golv. Uppgiven och nedstämd. Lite lätt panikslagen och stressad.
Livet är verkligen extremt hårt ibland.
Menmen.
Nu ska jag ta tag i detta "problem" och trotsa smärtan och fullfölja min städning.
Ville mest, med detta inlägg, ge er en liten uppdatering av hur det går för mig just nu.
Och nej. Ni behöver inte tacka mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0