You make me runaway

Yääy har spenderat kvällen med att ta lite bilder på mig själv.
Jag vet, sjukt snygg bild.
Samma bild (typ) fast i röd färg, så cool är min kamera!
Och JAAA en fjortisbild där man så snyggt inte ser något pga blixten som reflekterar sig i spegeln!!
Jag fotade givetvis inte bara mig själv, utan tog den översnygga bilden på min syster. Nu blir hon säkert glad!
Och slutligen tog jag denna fantastiskt bild på min mamma och syster där jag, som den otroliga fotograf jag är, fångat dom just i ett litet bråk.
Så nu kan man ju undra varför jag smyger runt och tar bilder på min familj i olägliga situationer, eller varför jag tar samma bild på mig själv igen och igen och igen.
Ja, säg varför.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

HAHAHHAHHAHHAHA åh gos, du är så fin!!!! <3

2011-11-22 @ 21:42:50
URL: http://www.mimminea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0