Stackars lilla värsting.

Hela denna dagen har i princip gått ut på att min mamma har tjatat om att jag ska städa, vilket jag givetvis gjort...Mer eller mindre.
Sedan, nu precis, innan hon ska gå så stressar hon runt och säger " lovar ni nu att fixa hallen, grovköket, vardagsrummet, toaletten där uppe och börja på köket?". Jag och min syster svarade lite sådär halv glatt jaja.
När hon sedan gått frågade jag mig själv, vad har egentligen hon städat här hemma denna dag? Vad har hon gjort mer än att bidra till stress? Jag kom fram till att hon städat en toalett och fixat med lite blommor i vardagsrummet.
Nej, jag är inte alls bitter och irriterrad över att hon stressar runt och är arg och tvingar oss att plocka bort halva huset för att vi ska visning och sen inte gör något själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0